Halsfluss!

Var till doktorn idag och gjorde en halsodling som testades positiv. Så nu har jag fått kåvepenin (peneselin) och speciella halstabletter. Jag smittas i 3 dagar framåt fast att jag äter kåvepenin och kan inte jobba förens nästa vecka... Tråkigt, men ändå skönt att veta vad det är för fel jag har haft. Inget ansträngande på 10 dagar. Jag vill inte ens tänka på konditionen. Nu kommer jag absolut inte kunna träna nå mer med mamma inför tjejmilen. Kommer aldrig i livet kunna springa en mil!

Nu får jag helt enkelt försöka "njuta" av att jag är sjuk och ta det lugnt hemma. Pappa och jag ska titta på "Pippi på de sju haven" som vi brukade kolla på när jag var liten. Ska försöka äta nånting nu. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0