Fototime

Hittade högen med bilder från Mima Foto sedan studenten mm. Kom på att räkningarna inte var betalade. Alla bilder blev rätt fina, så jag tänkte först att jag skulle spara alla, men nej nej. Det är helt sjukt hur mycket pengar de tar för bilderna! Satt med mamma och pappa och försökte sålla ut de bästa, svartvitt, färg, stora, små? Slutade med en kostnad på över 600kr... Dock betalar mamma och pappa hälften.



Har även gjort ett litet kollage med alla bilder och artiklar som hndlade om studenten, arbetet med kommittén och annat som jag sagt till tidningen som tjong pang kom med :P lite oväntat. Haha. Alltid roligt att spara och läsa. Påminna sig om hur vi slet både på skoltid och fritid för att få ihop en bra student till hela skolan, och hur bra det blev sedan! Och Erika och Joann är så söta där vi sitter i gräset. :) Härligt att de kommer hänga på min vägg så att jag kan skänka dem en varsin tanke varje dag, om det skulle vara så att man är för lat för att skicka iväg ett fjuttigt sms. Hopplöst. Hur svårt är det egentiligen?!

 
Betydelsefullt

Kommentarer
Postat av: Joann

Vad roligt med massa bilder, jag vill se :D

2009-07-05 @ 15:44:43
URL: http://joannling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0