Äntligen

Efter två och en halv vecka sågs vi tillslut. Gurra med familj stannade till på jobbet idag på vägen till Övik. Han såg så söt och kärleksfull ut och jag vet inte hur länge vi stod och kramades. Tråkigt var det ju när de var tvungna att åka vidare, eller snarare: min lunch var slut..  Men på fredag slutar jag lite tidigare och åker upp med ybussen till deras stuga jag med. Gurras kusin fyller 30 och det kommer hända massa mer skojiga saker :).

För övrigt funderar jag på resan, spanskaplugg, inredningsprojekt, Gossip girl och träning.
Imorrn väntar vaccination i Hudik. Hoppas jag inte svimmar...

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Gu så mysigt det låter! Jag har varit hemma i två nätter, men vi har varit ute på ön och imorgon ska jag åka igen :/ Jag saknar dig <3

2009-07-29 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0