What goes around...

Sitter med alla kvitton och kikar på internetbanken för inkomster och utgifter. Jag har nyss gjort en ekonomisk sammanställning från studentkommittén förra året. Känns bra att få allt på papper och att vi lyckades få ihop det så bra! Vi sex tjejer kämpade rejält. Och nu har jag kommit en bit på verksamhetsberättelsen. Så chyst mot nästa kommitté om det finns skrivet hur man går till väga och hur det funkar när man planerar allt med studenten tycker jag. Skriver om koncept som höll och var uppskattade, men också om vissa saker som de kan göra bättre till nästa gång. När skolan drar igång ska jag träffa ordförande i elevrådet och hjälpa till att byta firmatecknare och intriducera den nya kassören. Sånt som jag aldrig fick hjälp med, utan fick lista ut själv. Detta ansvar ska ju vara roligt, inte döjobbigt!  

What goes around comes around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0