Jag orkar inte vänta...

Igår panikskrev jag ÄNTLIGEN ihop min feta spanskauppsats som jag sulle skrivit under sommaren för att få betyg i spanska steg 5. Den skulle vara klar innan skolan börjar igen för alla "småttingar". (Tänk att man alltid tycker att man är så gammal och att alla som är mer än ett år yngre är jättesmå. Men förra året då? Ja, jag tycker att jag vara lika stor då som nu... hmf. Vänta. Lina, tycker du att jag alltid vart liten då? :S ) Och när skrev jag klart den? 4 dagar innan! De är som på den gamla goda tiden när man satt med arbeten sent på fredagkvällarna och skickade in typ 23.45 när dead-line var 00.00.
Hur som helst har jag kollat mejlen minst 40 gånger idag för att se om Lurdes skrivit nåt om uppsatsen, men nej, Jag orkar inte vääääänta!

Näe. Måla. *zooooommm.....*

Kommentarer
Postat av: Lina Andersson

Förra året var ju jag och resten av treorna störst i världen (åtminstone kändes det så, för vi skulle ju ta studenteen, fyfan va vi var braa) så givetvis tyckte jag att du och resten av 90:orna var små. Men jag tyckte om dig lika mycket då som nu, om inte lite mer nu ;-) <3

2009-08-17 @ 21:51:30
URL: http://linakandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0