Inredningsidéer

Idéerna bubblar. När jag kommer hem vill jag göra om så mycket i lägenheten. Jag vill inte tänka på att jag kommer vara pank då. Vi bortser från det, för jag vill drömma! :D

1. Lacka om golvet i hallen och vardagsrummet. Svart. Blankt.





















2. Liten fondvägg i hallen


3. Heltäckningsmatta i sovrummet


4. Fondvägg i sovrummet (fast i brunt)


5. Någon färgglad randig tapet i vardagsrummet...



















...med en stor tavla på hela världen


Sedan ska väggarna i hall vardagsrum och sovrum för övrigt vara helt vita för att behålla ljus även fast golvet är svart. Det blanka kommer reflektera ljuset så att det inte känns för mörkt. Jag drömmer!




Kommentarer
Postat av: J

Låter snyggt, bortsett från heltäckningsmattan! Såna är ju världens jobbigaste, och väldigt opraktiska? Snygga vardagsrumstapeter :D

2009-08-10 @ 14:49:22
URL: http://joannling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0