I'm back

Efter en lång helg är jag tillbaka, både i Bergvik och på bloggen. Åkte till Övik i fredags efter jobbet och har varit tillsammans med älskade och hans släkt i stugan. Fest, bad, bus, loppis, god mat, spel, lerduveskytte, vandring och umgänge. Mysigt.
Bilder kommer :)

Läste mitt horoskop i ELLE och där stod att jag "börjar ta hand om mig själv  igen" och att jag känner mig målmedveten även fast inte konditionen är som den ska vara. Det bara slog mig att man faktiskt inte plågar kroppen av träning utan snarare tar hand om den. Inte för att jag tror på horoskop eller så, direkt, men jag fick ändå nån sorts pushning. Ikväll tog jag mig tid till ett yoga-pass. Jag är så trög att komma igåg nu sen jag var sjuk.. Peppa!!

Lillen åkte hem idag också. Nu är allt tomt och ensamt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0