Fullt ös?

Hos Gurra, där jag är nu, har jag äntligen tid för lite semester! Jobbet e slut och jag sitter mest framför tvn, solar, är ute på landet, äter mat och sover. Men har även hunnit med en enstaka joggingtur eller prommenad. Nu kan jag alltså kalla mig arbetslös, sysslolös, meningslös, medvetslös? Nja, inte det sista då, men detta känns lite konstigt. Ingen plikt som kallar...
Tur är väl ändå att vi ska resa. Jag har ju en plan för framtiden under en viss period i alla fall. Men sedan? Då äre dags, för de som blir kallade dagens ungdomar, att få tummen ur arslet och göra nåt med sina liv.

Idag ska jag ta sista rabiessprutan, shoppa lite i Skärholmen, cykla motionscykel och plannera resan framför burken hela kvällen. Gör inget. Det regnar ju ändå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0