Español

Nu har jag suttit ett tag med min filmanalys på spanska. Jag gjorde inte klart spanska steg 5 under 3:an så har inte mitt riktiga slutbetyg heller :P skulle ju knåpa med detta under sommaren och poff, vart tog sommaren vägen?! :O Nu ska det i alla fall bli gjort med denhär kursen så att jag kan hämta ut mitt slutbetyg innan vi åker. Får mejla Lourdes på skolan och fråga vad mer jag ska göra..

Min högra arm gör förresten rätt ont sen igår. Avklarade andra etappen av vaccinationen och blev dessutom 1200kr fattigare. Förra gången kände jag ingenting. Konstigt. Vaknade flera gånger inatt av att jag råkade ligga på den armen. SYND OM MEJ haha. Nu får ja ge mig. Kunde vart värre såklart.



Sprunigt en liten runda och styrketränat efter. Känns bra. Till och med så bra att jag tänker låta bilen stå imorrn och cykla till jobbet! :)

Besos y abrazos por la gente!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0